Strona korzysta z plików cookies

w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Przejdź do serwisu
Czytali temat:
(9710 niezalogowanych)
24 Posty
Wiking
Hilton napisał:
ban oznacza zablokowanie adresu IP i nie mozna sie zalogowac ponownie, nawet jako ktos inny. A wiem to z doswiadczenia, bo na innym forum dostalam bana. czyli teotetycznie i w praktyce jesli mąz i zona kozystaka z jednego kompa i fulcasko zostal zablokowany to jego połowica tez raczej...
Ps. nie jestem informatykiem, wiec moze ktos kompetenty sie wypowie.

wszystko zależy do bana
może blokować tylko aktualne konto - właściciel maszyny może ponownie utworzyć nowe - raczej już nie stosowany
może blokować konto i powiązany z nim adres email - właściciel maszyny może zakładać nowe konta ale tylko z nowego adresu e-mail - też już raczej nie stosowany
blokowanie adresu ip - tu jest też kilka opcji i też da się niektóre ominąć
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
48 Postów
zuzu zuzu
(zuze)
Nowicjusz
Zuze, odbieram to jak jakąś pretensje w moim kierunku. Mylę się?

oczywiście żę się mylisz
jesteś wyjątkowa
każdy widzi że tylko TY zasługujesz na uwagę jesosa
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
506 Postów
xxxxxxx. xxxxxxx.
(gagatek)
Wyjadacz
zuze napisał:
...każdy widzi że ....

A może dałbyś Sobie trochę siana...?

I bez Twoich górnolotnych acz ciężkich docinków ,
atmosfera na Tym Forum zaczyna być tradycyjna..
jak na każdym innym ...czyli zamykanie ust BANAMI...
przepraszam BLOKOWANIEM KONTA

Czysta i niczym nie uzasadniona prywata
Zgłoś wpis
Oceń wpis:-1  
Odpowiedz   Cytuj
1 Post

(Grzes203)
Wiking
Reaktywacja
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
2387 Postów
Sethur Asher
(Sethur)
Maniak
Zgłoś wpis
Oceń wpis:  
Odpowiedz   Cytuj
230 Postów
joanna kidawa
(asia68)
Stały Bywalec
Sethur napisał: